Toborzási tippek
Minden, amit a toborzásról tudni akartál. Tippek, ötletek, elkerülendő hibák.
Nem tudod, hogyan tudnál hatékonyabban toborzni? Kövesd blogunkat és megtudod!
Z generáció a munkaerőpiacon
Az employer branding lényege az, hogy vonzó, hiteles és egyedi munkáltatói arculatot alakítsunk ki, ami segíti a potenciális munkavállalók megszerzését, az új belépők gördülékeny beillesztését és a jelenlegi munkavállalóink megtartását. Fontos azonban, hogy olyan...
Employer Branding az Y generáció megszerzéséért
Az employer branding lényege az, hogy vonzó, hiteles és egyedi munkáltatói arculatot alakítsunk ki, ami segíti a potenciális munkavállalók megszerzését, az új belépők gördülékeny beillesztését és a jelenlegi munkavállalóink megtartását. Fontos azonban, hogy olyan...
Munkáltatói márkaépítés eszközei – Tudd meg, mit csinálnak a versenytársaid!
Tudni szeretnéd, mik a munkáltatói márkaépítés legjobb eszközei? Kíváncsi vagy, mit csinálnak mások? Employer branding stratégián gondolkodsz és ötleteket gyűjtenél? Akkor jó helyen jársz! Cikkemből most megtudhatot, milyen eszközöket érdemes alkalmaznod. A...
Employer branding jelentése, employer branding fogalma
Az employer branding, vagyis a munkáltatói márkaépítés az elmúlt években kezdett elterjedni a hazai vállalatok körében. Cikkemből megtudhatod, mi az employer branding jelentése, az employer branding fogalma és miért elengedhetetlen, hogy KKV tulajdonosként Te is...
Tehetségprogram, mint munkaerő toborzási technika – Google Esettanulmány
Az különböző tehetségprogramok szervezése tulajdonképpen egy új offline munkaerő toborzási technika, amely a tehetséges és motivált fiatalokat célozza. Célja a szakterület iránt érdeklődők képzése, elkötelezetté tétele. A Google Talent Camp-en 2018-ban vettem részt,...
A jó jelöltélmény 7 titka – Tippek a jelölt bizonytalanságának csökkentésére
A toborzási és kiválasztási folyamatban törekedni kell a jelölt bizonytalanságának csökkentésére, ugyanis a toborzás ma már a legtöbb cégnél nem arról szól, hogy a munkáltató válogat a jelöltek között. Sokkal inkább arról, hogy HR-esként megpróbálunk minél jobb...
A jó munkahely 7 legfontosabb jellemzője
Mindenki jó munkahelyen szeretne dolgozni, mi HR-esek pedig igyekszünk jó munkahelyként feltüntetni magunkat, amikor új munkavállalókat toborzunk a céghez. A munkaerő vonzásához és megtartásához azonban nem hangzatos szavak és üres igéretek kellenek, hanem valós...
Hogyan tehető hatékonyabbá a toborzás és kiválasztás folyamata?
A toborzás és kiválasztás folyamatát felépíteni könnyűnek tűnik, van azonban sok olyan tényező, amelyeket érdemes átgondolni, megvizsgálni, mielőtt megosztunk egy álláshirdetést a közösségi médiában, a weboldalunkon, vagy valamelyik állásportálon. Ma már ennél...
Karrieroldal felépítése – Mit mondjunk a pozícióról, a kiválasztásról és a cégről?
A karrieroldal felépítése komoly kihívásokkal jár, ha nem vagyunk kellőképpen felkészültek egy ilyen projektre. Az oldalnak azt a célt kell szolgálnia, hogy felkeltse a jelölt érdeklődését és elérje, hogy jelentkezzen az adott pozícióra. Álláskeresőként nem szeretjük...
Munkaerő toborzás módszerei – Mit tegyünk, ha a megszokott eszközök már nem működnek?
Ma már számos vállalati aktivitást és kampányt a munkaerő toborzás módszerei közé sorolhatunk. Vannak jobb és kevésbé jó megoldások is, ez többnyire a szervezet méretétől, tevékenységétól és anyagi lehetőségeitől is függ, hiszen ez befolyásolja, hogy milyen...