Tanulj meg hatékony online toborzási rendszereket felépíteni és csökkentsd toborzási költségeidet!

Miről van szó?Ide vele!

A legtöbb magyar HR-es, recruiter nem használja jól a Facebookot toborzási célokra. Fogalma sincs, hogyan építhetne nagyobb munkáltatói ismeretséget, vagy szerezhetne akár jelölteket a Facebook segítségével.

Rád is igaz ebből akár csak egy is?

  • új munkavállalóra van szükséged

  • csalódtál az állásportálok hatékonyságában? 

  • gyorsan és olcsón szeretnél elérni releváns jelölteket?

  • nincs több milliós büdzséd, hogy egy ügynökséggel együttműködj?

  • … szeretnél potenciális jelölteket elérni a Facebookon, de nem nagyon ismered a működését? 
  • … láttál már jól felépített toborzási célú Facebook-oldalakat, de nem tudod, hogyan tudnád kialakítani?
  •  nincs időd arra, hogy órákat tölts el a képernyő előtt egy újabb toborzási csatornával babrálva?
  • … tudod, hogy Magyarország az egyik legnépszerűbb közösségi médiafelülete a Facebook, de fogalmad sincs, hogyan használhatnád megfelelően toborzási célokra?
  • … szeretnél végre egy érthető és valóban használható megoldást, amivel valódi jelölteket szerezhetsz, és ismertséget építhetsz munkáltatóként a Facebookon?

Ha csak egyik pont is igaz rád a fentiek közül, akkor jó helyen jársz! Van megoldás a problémádra!

 

Így segítek neked

Összegyűjtöttem a lényeget, amire a magyar HR-eseknek, recruitereknek 2020-ban szükségük van ahhoz, hogy ismeretséget építsenek, és több jelöltet szerezzenek a Facebook segítségével.

Ez tényleg a lényeg. Konkrét gyakorlati tippek, mindenféle hókuszpókusz és furfang nélkül. A Facebook online videótanfolyam segítségével végre képes leszel a gyorsan és olcsón jelölteket szerezni a Facebook segítségével!

Itt azt kapod, amire HR-esként szükséged van. Nem a rizsát, nem az angol szakszavakat, hanem egy gyakorlatorientált képzést a sikeres és működő Facebook toborzásról. Sőt még ennél is többet…, de erről kicsit lejjebb.

Ráadásul mindezt az otthonod, vagy az irodád kényelmében kapod meg.

Mit tartalmaz a 3 részből álló Facebook-tanfolyam?

Az első részben részletesen végigvezetlek az alapokon, megosztom veled a legfrissebb közösségi média tippeket, és hogy hogyan csinálj HR-esként egy sikeres karrier Facebook-oldalt akkor is, ha nincs marketinges háttered. Itt azt is megtanulod, mit csinálj, ha most indítod el toborzó oldaladat, vagy ha Facebook toborzásod nem elég hatékony és további sikereket szeretnél elérni.

A második a részben a közösségépítés részleteiben merülünk el, valamint megtanulod, milyen egy jó céges Facebook-oldal. Hogyan kezdj bele egy céges-csoport, egy toborzási-esemény, vagy egy élő videó készítésébe, és hogyan emeld fel olyan szintre, hogy a követőid jelentkezzenek, ha van nyitott pozíciótok.

A harmadik részben megtanulod, hogyan használhatod a Facebook hirdetéseket toborzásra. Megismered a kampány típusokat, a tűpontos célzási lehetőségek beállításának csínját-bínját. Sőt, megmutatom azt is, hogy hogyan tudsz hirdetéseket tesztelni, hogy még hatékonyabban és olcsóbban érj el potenciális jelölteket. Elárulok egy titkot arról is, hogy hogyan tudod újra megcélozni azokat, akik már jártak a karrieroldaladon. Ebben a részben a Facebook analitikákat is megismered és pontosan érteni fogod, hogy milyen mutatókat érdemes figyelembe venned a toborzási hatékonyságod mérésekor. Így a vezetőid is érteni fogják, miért van szükséged online toborzásra. 

Választhatsz, hogy csak az 1. és a 2. vagy az egész tanfolyamot végzed el.

Az 1. rész tartalmából

  • Hogyan működik a Facebook? Lehet, hogy meglepő, de a Facebook-felhasználók többsége már itt elakad. Ha tudod, hogy a Facebook jó dolog, mert mindenki ott van, de pontosan sosem értetted, hogy hogyan működik, akkor most a tőlem megszokott, alapoktól induló, mindenki számára érthető módon mutatom be a rendszer teljes működését, amit más eddig nem mutatott meg neked. Hiszen hogyan is tudnál kimagasló eredményeket elérni, ha az alapokat sem ismered?
  • A céges Facebook-oldal pontos beállítása. Hogyan állítsd be a Facebookot, hogy a lehető legtöbbet tudd kihozni belőle.
  • Lépésről lépésre, könnyen követhető videóban mutatok be mindent egészen az indulástól! (Megjegyzés: már az alapbeállításokon is múlhat, hogy mennyire lesz sikeres a Facebook-jelenléted!)
  • Közösségi média tippek ahhoz, hogy az érdeklődők, jelöltek szeressék, amit csinálsz. Azt is megtudod, hogyan írj érdekes posztot, hogyan legyen mindig motivációd az íráshoz.
  • Fejleszd ki az egyéni stílusodat! Megtudod, milyen értékeket érdemes középpontba helyeznek a kommunikációd során. Megmutatom, hogyan tudok kialakítani a Munkáltatói Értékígéretedet (EVP-ket) és hogyan tudod őket célcsoportra szabottan kommunikálni a Facebookon.
  • Miért ne félj attól, hogy kifogysz a témából? Meglepő és nagyon is hasznos trükköket mutatok neked, hogyan hasznosítsd a meglévő tartalmakat a későbbiekben.
  • Hogyan érheted el a embereket, akik követni fognak téged? Ez egy olyan lehetőség lesz számodra, amellyel a kommunikációd elér a célcsoportodhoz. Semmiképpen nem lehet kihagyni.
  • A céges oldal előnyei és hátrányai. Milyen szempontokat kell figyelembe venned, amikor a vállalkozásodat akarod népszerűsíteni. Tele van olyan beállítási lehetőségekkel a Facebook, amelyek segítenek neked, megkönnyítik a munkádat, ha jól csinálod.
  • Mire figyelj, ha céges oldalt hozol létre, mik a buktatók? Egyszer kell megcsinálni, hogy utána ne kelljen bosszankodnod azon, hogy nem azt éred el, amit akartál.
  • Milyen gyakran publikálj? Megtudod, hogy neked pontosan mikor és mennyit kell a Facebookon posztolnod, hogy valóban annyi potenciális jelölet érj el, amennyire szükséged van. Ez szükséges ahhoz, hogy a cégedbe mindig tudj új munkavállalókat bevonzani.

Az 2. rész tartalmából

  • Hogyan építs fel egy POZITÍV közösséget? Hogyan kezeld a negatív embereket? Az egyik legnagyobb visszatartó erő a közösségépítés során, amikor nem tudod, hogyan kell viszonyulni egy-egy durva beszóláshoz.
  • Facebook dizájnalapok. Hogyan éred el, hogy bármilyen eszközön nézik az oldaladat, mindenhol egységes megjelenésed legyen.
  • Canva dizájnalapok, hogy a legtökéletesebb képet mutasd meg a Facebookon a vállalkozásodról. Képméretek, sablonok, és minden, amit a képszerkesztésről tudni kell. Ezzel leszel igazán ütős és figyelemfelkeltő!
  • Facebook-csoportok haladó szinten. Előnyei és hátrányai a Facebook-csoportoknak. Kinek érdemes és kinek nem érdemes csoportba gyűjteni a munkavállalóit és toborzási célcsoportjának tagjait. Milyen beállítások kellenek ahhoz, hogy valóban csak olyanok legyenek ott, akiket te szeretnél.
  • Hogyan lehelj életet egy Facebook csoportba, és hogyan tartsd fenn az érdeklődést hosszú távon? Mi kell ahhoz, hogy valóban szeressék, amit nyújtasz számukra? Ez az egyik leglényegesebb pontja a csoportoknak. Ha ezt nem csinálod, akkor nem lesznek sikereid azokkal az érdeklődőkkel, akik a csoportban vannak. Ez a céged jövőjét is megpecsételheti.
  • Kinek adj jogot arra, hogy kezelje az oldaladat? Van az a pont, amikor már nem leszel elég egyedül kezelni a csoportot. Ilyenkor jól jön egy olyan segítség, akinek adminisztrátori vagy moderátori jogot adsz, hogy a csoport zavartalanul tudjon működni.
  • A csoportok okos funkciói. Használd ki azokat a lehetőségeket, amelyekkel a csoportodat tanítani tudod, így az új belépők számára tökéletes eszköz az onboarding folyamat támogatására még akkor is, ha home officeban kell valakit beléptetned a cégbe.
  • Élő videók, amelyekkel kitűnhetsz a többiek közül. Indíts Facebook élő videót, hogy szóban tudj kommunikálni a követőiddel. Online élő videóban minden olyan dolgot el tudsz mondani, amihez eddig offline, személyes találkozót kellett létrehoznod. Ugye, hogy remek toborzási lehetőségnek tűnik?
  • Facebook Creator Studio, ami egy áldás, hiszen a Facebookra és az Instagramra is tudsz időzíteni előre. Egy eszköz, amivel átlátod a tartalmakat és a bejegyzések eredményeit.
  • Konkurensek vizsgálata. Megismered azokat az eszközöket, amlyekkel a konkurenseidet górcső alá tudod venni. Meg fogsz lepődni, hogy nem is azok a veszélyes konkurenseid, akikről eddig hitted. Lépj te is magasabb szintre, hogy a konkurencia szó neked ne okozzon gondot!

A 3. rész tartalmából

  • Lépésről-lépésre bemutatom, hogyan állítsd be a vállalkozáskezelődet és a hirdetéskezelő fiókodat úgy, hogy biztosan megfelelően működjön.
  • Megismered a hirdetési fiók felépítését, a kampányok, hirdetéssorozatok és hirdetések működését, egymáshoz való viszonyát. 
  • Pontról-pontra végigmegyünk a hirdetések beállításán. Megérded az egyes kampánytípusok működését és célját. 
  • Megtanulod, hogyan állíthatsz be nemcsak életkor vagy lokáció, de érdeklődési kör, végzettség vagy korábbi munkakör alapján különböző célcsoportokat, hogy biztosan azokat érd el nyitott pozícióiddal, akik releváns érdeklődők lehetnek. Sőt, a hasonmás célcsoportokkal is megismerkedünk.
  • Elsajátítod a remarketing (látogató újracélzási) lehetőségek előnyeit és megtanulod, hogyan kell felépíteni egy  remarketing rendszert a potenciális jelöltek újbóli megcélzásához. 
  • Bemutatom a különböző megjelenési tipusok előnyeit és hátrányait és tippeket kapsz arra is, hogy milyen vizuális megjelenési lehetőségeket érdemes alkalmaznod. 
  • Megtanulod jól beállítani a hirdetések hosszát és optimalizálni a hirdetési büdzsét úgy, hogy valóban azokra az érdeklődőkre költs, akik nagyobb eséllyel fognak jelentkezni a nyitott pozícióitokra. 
  • Ahhoz, hogy még jobb eredményeket érhess el, részletesen megismered, hogy milyen adatokat, milyen mutatókat érdemes figyelembe venned a hirdetések hatékonyságának mérésekor. így pontosan tudni fogod, hogy mikor és mit csinálj.
  • Emellett az A / B tesztelés titkait is megismered, így biztosan a legjobb hirdetéseket tudod majd elkészíteni. 

 

 

Fontos!!!

Valóban működő, azonnal alkalmazható tippeket adok neked a Facebookról használatáról. Ez nem rizsa, nem mellébeszélés.

  • Az elmúlt években 8 Facebook oldalt menedzseltem, melyek közül 5 toborzási célú, 4-et jelenleg is én kezelek. Több, mint 1 millió emberhez jutottak el a posztjaim, hirdetéseim. Ügyfeleim több 10 000 érdeklődőt és több 100 jelöltet köszönhetnek nekem. Most megtanítom neked is, hogyan lehetséges ez!
  • Most ajándékba adok neked egy Facebook content tervezőt, amelyben több, mint 30 ötletet is kapsz, hogy miről érdemes kommunikálnod a social média felületeiden. Sőt, kész szövegeket is kapsz a posztokhoz, hogy még könnyebben elindulhass.
  • Nem trükközés, átverés, amit tanulni fogsz, értékes, garantáltan működő Facebook-hirdetési megoldásokra és jelölt-bázis építésére tanítalak meg!

Mi a helyzet, ha nem bírod a tempót?

Ha bármilyen okból ez a tempó gyors lenne neked, akkor nincs semmi gond. Az anyagokat a te haladásod sorrendjében kapod meg, tehát akár ennél lassabban is elvégezheted a Facebook-tanfolyamot.

Mivel a tananyagot a saját számítógépeden dolgozod fel, ezért a saját tempódban haladhatsz.

Jöjjön az ára

Ez szokott általában a legrosszabb rész lenni. Nem igaz? OKÉ, fontos és hasznos az anyag, de ki is kell azt fizetni. Megsúgom, ezt most szeretni fogod!

Bár ez a videótanfolyam aranyárban mérhető, hiszen egy jól összerakott Facebook oldallal több százezer forintot is spórolhatsz. Ezért elkérhetnék érte akár százezer forintot.

De nem teszem! Nem kérek érte 200.000 Ft-ot, sem 100.000 Ft-ot, de még csak 50.000 Ft-ot sem.

Ezt a tanfolyamot kifejezetten úgy áraztuk be, hogy bárki számára elérhető legyen.

  • Az első és a második rész külön is megrendelhető, ennek ára bruttó 29.000 Ft. 
  • Az egész tanfolyam egyben bruttó 39.000 Ft

 

Figyelem, early bird akciónk keretében most 25 % kedvezménnyel jeletkezhetsz! 

Az első és második rész ára így csak bruttó 21.750 Ft. 

A teljes tanfolyam kedvezményes ára most bruttó 29.250 Ft.

 

Garantáltan?

Igen. Nincs mit magyaráznom. Tudom, hogy ez a tanfolyam is annyira hasznos lesz számodra, hogy 100%-os elégedettségi garanciát vállalok rá neked!

Ha nem tetszik, 30 napon belül küldesz egy e-mailt, és én kérdés nélkül visszautalom neked a pénzed! Nincs harag, és a tudást is megtarthatod.

100% pénzvisszafizetési garancia

Hogyan szerezheted meg ezt a tudást?

  • Töltsd ki az űrlapot az oldal alján!
  • Küldök egy proforma számlát. 
  • Utald át az összeget a proforma számlán megadott bankszámlaszámunkra.
  • Amint beérkezik a számlánkra a pénz, megkapod a végszámlát és a hozzáférést a tanfolyamhoz.
  • A videókat bármikor, bármeddig, korlátozás nélkül megnézheted!
  • Ezután pedig bárhol, bármikor és bármennyiszer megnézheted a videókat, a hozzáférésedet nem vesszük el!

Szóval mire vársz? Rendeld meg most a Facebook-tanfolyamot!

Megrendelő űrlap
Marketing:

A megrendelésed fizetési kötelezettséggel járó, elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, melyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik. Ennek értelmében az elektronikus úton leadott megrendelések esetén a megrendelő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, mely elállási jogot mi 30 napon keresztül biztosítunk számodra. Elállási szándékodat a megrendeléstől számított 30 napon belül e-mailben jelezheted az hello@brandma.hu címen vagy bármelyik, a honlapon feltüntetett elérhetőségen. A szerződést a megrendelő űrlap kitöltésével és az “Jelentkezem a tanfolyamra!” gombra kattintással Kovács Kata EV-vel (2120 Dunkeszi, Szilágyi u. 11.) kötöd.