Hogyan legyenek elkötelezett munkatársaid? – 12 kérdés a munkaerő megtartásához
A munkaerő megtartása lett az új toborzás, hiszen a jelenlegi, meglévő munkavállalóink már ismerik a szervezet működését, sajátosságait. Ők azok, akik korábban már elköteleződtek a szervezet felé, ez a lojalitás a kezdeti lelkesedés elmúlásával gyengülhet. Sokkal...
Tehetségprogram, mint munkaerő toborzási technika – Google Esettanulmány
Az különböző tehetségprogramok szervezése tulajdonképpen egy új offline munkaerő toborzási technika, amely a tehetséges és motivált fiatalokat célozza. Célja a szakterület iránt érdeklődők képzése, elkötelezetté tétele. A Google Talent Camp-en 2018-ban vettem részt,...
A jó jelöltélmény 7 titka – Tippek a jelölt bizonytalanságának csökkentésére
A toborzási és kiválasztási folyamatban törekedni kell a jelölt bizonytalanságának csökkentésére, ugyanis a toborzás ma már a legtöbb cégnél nem arról szól, hogy a munkáltató válogat a jelöltek között. Sokkal inkább arról, hogy HR-esként megpróbálunk minél jobb...
A jó munkahely 7 legfontosabb jellemzője
Mindenki jó munkahelyen szeretne dolgozni, mi HR-esek pedig igyekszünk jó munkahelyként feltüntetni magunkat, amikor új munkavállalókat toborzunk a céghez. A munkaerő vonzásához és megtartásához azonban nem hangzatos szavak és üres igéretek kellenek, hanem valós...
Hogyan tehető hatékonyabbá a toborzás és kiválasztás folyamata?
A toborzás és kiválasztás folyamatát felépíteni könnyűnek tűnik, van azonban sok olyan tényező, amelyeket érdemes átgondolni, megvizsgálni, mielőtt megosztunk egy álláshirdetést a közösségi médiában, a weboldalunkon, vagy valamelyik állásportálon. Ma már ennél...
Karrieroldal felépítése – Mit mondjunk a pozícióról, a kiválasztásról és a cégről?
A karrieroldal felépítése komoly kihívásokkal jár, ha nem vagyunk kellőképpen felkészültek egy ilyen projektre. Az oldalnak azt a célt kell szolgálnia, hogy felkeltse a jelölt érdeklődését és elérje, hogy jelentkezzen az adott pozícióra. Álláskeresőként nem szeretjük...
Munkaerő toborzás módszerei – Mit tegyünk, ha a megszokott eszközök már nem működnek?
Ma már számos vállalati aktivitást és kampányt a munkaerő toborzás módszerei közé sorolhatunk. Vannak jobb és kevésbé jó megoldások is, ez többnyire a szervezet méretétől, tevékenységétól és anyagi lehetőségeitől is függ, hiszen ez befolyásolja, hogy milyen...