Tudd meg a sikeres Facebook álláshirdetés titkát! – Esettanulmány egy cukrászda online toborzási kampányáról

Facebook álláshirdetés segítségével vettünk fel 3 cukrászt 6 nap alatt egy budaörsi cukrászdába. Egy jelölt megszerzése kevesebb, mint 3.000 forintba került. Az employer branding és az online toborzási kampányok tehát egyáltalán nem csak a nagy cégek kiváltsága....

A hatékony online toborzás titka

Úgy érzed, nem hatékony a toborzás a cégednél? A jelenlegi munkaerő-piaci helyzetben, ahol komoly harc folyik a tehetséges munkavállalókért, igenis hatékonyan kell tudnod toborozni. Valószínűleg nem költhetsz el több százezer forintot 1-1 munkavállaló megszerzésére....

Munkavállalói elégedettség felmérés, dolgozói elégedettség kérdőív

Employer Branding stratégiánk elkészítéséhez a versenytárs elemzés mellett érdemes a cégen belül is elemzéseket végeznünk. Ilyen elemzés lehet például a munkavállalói elégedettség felmérés. Nem tudod, hogyan állj neki? Ne aggódj, jó helyen jársz! Cikkemben konkrét...
Onboarding kihívások: Az első nap játékosítása – Hogyan tegyük élménnyé?

Onboarding kihívások: Az első nap játékosítása – Hogyan tegyük élménnyé?

Amikor új munkahelyen kezdünk el dolgozni, általában izgatottan, kicsit talán félve várjuk az első napot. Ez szinte minden esetben nagyon meghatározó az új munkatárs számára. Fontos tehát, hogy ne kövessük el a leggyakoribb hibákat és az új kolléga pozitívan,...

bővebben