Online toborzási szolgáltatás vendéglátóhelyeknek

Rád is igaz ebből akár csak egy is?

  • … szeretnél olcsón új munkaerőt felvenni?

  • … szeretnéd, ha gyorsabban, könnyebben és hatékonyabban tudnál toborozni?
  •  nem szeretnél milliókat kidobni az ablakon az elveszített potenciális jelöltek miatt?

  •  minőségi munkaerőt szeretnél felvenni?
  • csalódtál már az állásportálok eredményeiben? 
  • … kíváncsi vagy, milyen pontokon érdemes fejleszteni a toborzási és kiválasztási folyamataidat?
  •  fejleszteni szeretnéd az online toborzási folyamataidat, de nem tudod, hogy állj neki?

Ha csak egyik pont is igaz rád a fentiek közül, akkor jó helyen jársz! Van megoldás a problémádra!

 

Így segítek neked

A Facebook segítségével a legrelevánsabb jelölteket szólíthatjuk meg. A platformon nem csak az aktív, hanem a passzív álláskeresőket is elérhetjük, így nem kell beérnünk kompromusszumos megoldásokkal. Mindezt akár már 30.000 – 50.000 forintos büdzsével. Ugye, hogy olcsóbb, mint a Profession? 

A szolgáltatás keretében célcsoportra szabottan elkészítem az álláshirdetés szövegét és grafikai anyagot is készítek hozzá. Tűpontosan megcélzom azokat a jelölteket, akik megfelelőek számodra és a statisztikák alapján folyamatosan optimalizálom a hirdetéseket, hogy egyetlen forintod se menjen kárba. 

Miért válaszd a Facebook hirdetéseket toborzási célra? 

Nagy merítés, sok potenciális jelölt elérése

A Facebookot ma már több, mint 6 millióan használják hazánkban. Átlagosan napi 1,5 – 2 órát töltünk a platformon, így a jelöltek gyorsan és egyszerűen elérhetőek.

Pontos célzási lehetőségek

Érdeklődés, demográfiai adatok, viselkedés, de akár végzettség, foglalkozás, munkáltató vagy beszélt nyelvek alapján is szegmentálhatjuk a célcsoportot. Így valóban releváns jelölteket érhetünk el.

Megfizethető megoldás

Egy jól célzott hirdetéssel és személyre szabott üzenettel pénzt és időt takaríthatsz meg. Munkámra rövid határidőt és garanciát vállalok.

Tesztelési és optimalizálási lehetőség

A hirdetéseket minden esetben tesztelem és a statisztikák alapján optimalizálom. A toborzási folyamat lezárása után az analitikákat is elküldöm a megrendelőnek.

 

 

 

Mit tartalmaz az online toborzási szolgáltatásunk?

90 perces személyes konzultáció

Az online toborzási folyamat megtervezéséhez minden esetben szükség van egy személyes konzultációra, hogy közelebbről megismerjem a cég és a pozíció sajátosságait. Emellett fontos ismernem a teljes toborzási folyamatot, hogy tudjam, hogyan tud jelentkezni a jelölt és mi fog vele történni, miután elküldte a jelentkezését. 

Álláshirdetés megírása

Szolgáltatásom tartalmazza az álláshirdetés megírását is, mert egy nem megfelelő álláshirdetéssel a Facebookon sem fogunk eredményeket elérni. Az álláshirdetés megírását a cég és a pozíció részletes megismerése és benchmarking elemzések készítése előzi meg.

Grafika készítése és a hirdetés szövegezése

Ahhoz, hogy figyelemfelkeltő legyen a hirdetés, jó grafikára és ütős szövegre van szükség. Minden esetben többféle képet és hirdetési szöveget tesztelek a célcsoportra szabottan.

 Hirdetés célzása

A hirdetés elkészítésének utolsó lépése a célcsoport beállítása. Többféle célzási lehetőséggel dolgozom, a pocízió és a cég sajátosságaitól függően. A célzási beállításokat is tesztelem, hogy a toborzás a lehető leghatékonyabb legyen.

Hirdetések optimalizálása

A tesztelési eredmények alapján kiválasztom a legsikeresebb hirdetéseket és a lehető legtöbb jelölt elérése érdekében ezeket futtatom nagyobb költségkerettel. 

 

Fontos!!!

Valóban működő megoldást adok neked, amivel gyorsan és könnyen elérheted a legjobb jelölteket.

  • Az elmúlt években 6 ügyfél, köztük az egyik legnagyobb hazai szállodalánc online toborzási folyamatait menedzseltem. Hirdetéseim több, mint 2 millió potenciális munkavállalóhoz jutottak el, és 1.000-nél több jelöltet biztosítottam ügyfeleim számára. 1-1 jelölt kevesebb, mint 2.000 forint hirdetési költséget jelentett a munkaadóknak.
  • Nem trükközés, amit kapni fogsz, értékes, valós segítséget ad, hogy végre újra kinyithasd vendéglátóhelyed kapuit.

Jöjjön az ára

Ez szokott általában a legrosszabb rész lenni. Nem igaz? OKÉ, fontos és hasznos az online toborzásod hatékonyabbá tétele, de ki is kell azt fizetni. Megsúgom, ezt most szeretni fogod!

Bár a hatékony, olcsó toborási folyamat kialakítása aranyárban mérhető, hiszen egyetlen új kolléga felvételének költésge akár 500.000 – 1.000.000 forintba is kerülhet. Ezért elkérhetnék érte akár fél millió forintot.

De nem teszem! Nem kérek érte 500.000 Ft-ot, sem 200.000 Ft-ot, de még csak 100.000 Ft-ot sem.

Ezt a szolgáltatást kifejezetten úgy áraztuk be, hogy az újranyitásra készülő vendéglátóhelyek működését megkönnyítsük.

  • A szolgáltatás díja bruttó 39.000 forint. A hirdetési költséget pedig Te határozod meg. (25.000 – 30.000 forintot szoktunk javasolni. Amennyiben nem a saját hirdetési fiókodat szeretnéd használni, vagyis a Facebook az én nevemre állítja ki a számlát, további 30% kezelési költséget számolok fel.)

 

Garantáltan?

Igen. Nincs mit magyaráznom. Tudom, hogy az online toborzási szolgáltatás annyira hasznos lesz számodra, hogy 100%-os elégedettségi garanciát vállalok rá neked!

Ha nem tetszik, csak küldesz egy e-mailt, és kérdés nélkül visszautalom a szolgáltatás díját.  

Hogyan szerezheted meg az online toborzási szolgáltatást?

  • Töltsd ki az űrlapot az oldal alján!
  • Figyeld az e-mailjeidet, mert hamarosan felveszem veled a kapcsolatot és egyeztetünk a részletekről.
  • Ezt követően utald át az összeget a számlán megadott bankszámlaszámunkra.
  • Amint beérkezik a számlánkra a pénz, elkészítem az álláshirdetés és a poszt szövegét, valamint a kreatívokat és elküldöm jóváhagyásra. Ekkor van lehetőséged módosításokat kérni. Ezt követően elindítom és folyamatosan optimalizálom a hirdetéseket.
  • A kampány lezárása után elküldöm az eredményeket.

Szóval mire vársz? Rendeld meg most az online toborzási szolgáltatást és szerezd meg a legjobb munkaerőt!

Megrendelő űrlap
Adatkezelési nyilatkozat elfogadása*
Marketing:

A megrendelésed fizetési kötelezettséggel járó, elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, melyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik. Ennek értelmében az elektronikus úton leadott megrendelések esetén a megrendelő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, mely elállási jogot mi 30 napon keresztül biztosítunk számodra. Elállási szándékodat a megrendeléstől számított 30 napon belül e-mailben jelezheted az hello@brandma.hu címen vagy bármelyik, a honlapon feltüntetett elérhetőségen. A szerződést a megrendelő űrlap kitöltésével és az “Megrendelem” gombra kattintással Kovács Kata EV-vel (2120 Dunkeszi, Szilágyi u. 11.) kötöd.