Chatbotos dolgozói elégedettség és elkötelezettség kérdőív, amit azonnal ki is küldhetsz!

Rád is igaz ebből akár csak egy is?

  • … fel szeretnéd mérni a munkavállalóid elégedettségét, de nincs időd összeállítani a kérdőívet?

  • nem szeretnéd, hogy bármi kimaradjon, mert épp nem jutott eszedbe, hogy bele kéne tenni?

  • bevált megoldást keresel, ami valós képed ad kollégáid elégedettségéről és elkötelezettségéről? 

  • … az unalmas formok helyett valami izgalmasabb megoldásra vágysz, amit szívesen kitöltenek a kollégáid?
  • … felmérnéd a belső kommunikációs folyamataid hatékonyságát is?
  • … kíváncsi vagy, hol és milyen tartalommal tudsz a leghatékonyabban toborozni?

Ha csak egyik pont is igaz rád a fentiek közül, akkor jó helyen jársz! Van megoldás a problémádra!

 

Így segítek neked

Összegyűjtöttem a lényeget, így neked már nem kell az internetet bújnod kérdőív minták után.

Néhány kulcsfontosságú információ megadása után teljesen személyreszabott, azonnal kiküldhető, játékosított CHATBOTOS kérdőívet kapsz, így gyorsan és könnyedén felmérheted kollégáid elégedettségét, elkötelezettségét és a kommunikációd hatékonyságát. Sőt, még a toborzási kommunikációdhoz is rengeteg ötletet begyűjthetsz a kollégáidtól. 

 

A munkavállalói elégedettség  kérdőív segítségével pontosan tudni fogod, mi az, amivel a leginkább elégedettek a kollégáid és milyen területeken van szükséged valamilyen fejlesztésre. Sőt, még a válaszok alapján még azt is tudni fogod, mik a legfontosabb prioritások és milyen fejlesztésekkel érheted el a legnagyobb hatást.

A dolgozói elégedettség kérdőív nem csak kvantitatív (pontszámot adó) kérdéseket, hanem szabadszavas verziót is tartalmaz, így konkrét fejlesztési javaslatokat tudhatsz meg kollégáidtól. Sokszor ezek a néhány mondatos válaszok többet mondanak, mint a számok. 🙂

Mit tartalmaz a dolgozói elégedettség kérdőív?

Az első részben a legfontosabb demográfiai kérdések szerepelnek, amelyek elengedhetetlenek ahhoz, hogy pontos és átfogó képet kapjunk a különböző munkavállalói csoportok szükségleteiről és elégedettségéről. Ezek a kérdések minden esetben a cég sajátosságaira szabottak, lehetővé téve az igényeknek leginkább megfelelő struktúrálást. 

A második a részben a munkavállalói szükségletekről szóló kérdések vannak, mind kvalitatív, mind pedig kvantitatív formában. Az elvárásokon túl a jelenlegi elégedettséget is felmérjük, így egyértelműen kirajzolódik majd, hogy hol teljesít jól a cég, és hol figyelhetőek meg hiányosságok. 

Ebben  a részben az általánosabb tényezőkön kívül helyet kaptak kifejezetten a vezetőkre vonatkozó kérdések is. A munkavállalók távozásának egyik leggyakoribb oka a közvetlen vezetővel kapcsolatos, így ez egy kiemelten kritikus szempont a dolgozói elégedettségmérés kapcsán. 

A harmadik részbe a belső és külső kommunikációval kapcsolatos kérdések kerültek, kiemelt hangsúlyt fektetve a kommunikációs csatornákkal és a kommunikáció formájával való munkavállalói elégedettségre. Szintén itt kaptak helyet a külső – toborzást támogató – kommunikációs aktivitások értékelése és a célcsoport kommunikációs szokásait megvizsgáló kérdések is. A kollégák számára érdekes témákon túl a munkatársaink javaslatait is összegyűjtsük, ezzel is elősegítve a gördülékeny belső kommunikáció kialakítását és a toborzási kommunikáció személyre szabottságát. 

  

Fontos!!!

Valóban működő, azonnal alkalmazható, 24 kérdésből álló kérdőívet adok neked. Nem lesznek felesleges, semmitmondó kérdések, sem olyan területek, amire rá kellett volna kérdezned, de csak utólag jutott eszedbe. Ráadásul mindezt játékosított, CHATBOTOS formában, amit garantáltan imádni fognak a kollégáid. 

  • Az elmúlt években 6 munkavállalói elégedettség-  és igényfelmérést végeztem, több, mint 3.000 résztvevő bevonásával. A kérdőíves felmérés mellett több fókuszcsoportos interjút is készítettem, ügyfeleim számára pedig azonnal alkalmazható és hosszútávú, stratégiai javaslatokat is kidolgoztam a dolgozói elégedettség növelése és a munkvállalói megtartása érdekében. 
  • A kérdőívet úgy állítottam össze, hogy a dolgozói elégedettség felmérésén túl a vezetőfejlesztést, a teljesítményértékelést, a belső kommunikációt és a toborzási kommunikációt is elősegítse.
  • Nem trükközés, amit kapni fogsz, értékes, valós képed ad a kollégáid elégedettségéről. Emellett konkrét, garantáltan működő javaslatokkal is segíteni foglak, hogy olyan munkahellyé vállhass, ahol hétfő reggel is szeretnek dolgozni a kollégák.

Jöjjön az ára

Ez szokott általában a legrosszabb rész lenni. Nem igaz? OKÉ, fontos és hasznos az elégedettségmérés, de ki is kell azt fizetni. Megsúgom, ezt most szeretni fogod!

Bár a kollégáid igényeinek, elégedettségének minden területre kiterjedő és gyors megismerése aranyárban mérhető, hiszen egyetlen kolléga elvesztése akár 1.000.000 – 1.500.000 forint veszteséget is jelenthet a cégnek. Ezért elkérhetnék érte akár egy millió forintot.

De nem teszem! Nem kérek érte 2.000.000 Ft-ot, sem 1.000.000 Ft-ot, de még csak 500.000 Ft-ot sem.

Ezt a szolgáltatást kifejezetten úgy áraztuk be, hogy nagyobb cégek és KKV-k számára is elérhető legyen.

  • A kutatás elemzések és célzott javaslatok nélkül is megrendelhető, ennek ára bruttó 3.500 Ft / válaszadó.
  • kutatás részletes, egyedi igényekre szabott elemzésekkel és implementálható javaslatokkal együtt bruttó 4.500 Ft / válaszadó.

 

Figyelem, early bird akciónk keretében most 25 % kedvezménnyel veheted igénybe szolgáltatásomat! 

A kérdőív és a kutatás ára így csak bruttó 2.625 Ft / válaszadó 

A részletes, egyedi igényekre szabott elemzésekkel és javaslatokkal együtt a kutatás kedvezményes ára most bruttó 3.375 Ft / válaszadó

 

Garantáltan?

Igen. Nincs mit magyaráznom. Tudom, hogy ez a kutatás is annyira hasznos lesz számodra, hogy 100%-os elégedettségi garanciát vállalok rá neked!

Ha nem tetszik, az adatgyűjtés lezárásáig küldesz egy e-mailt, és kérdés nélkül leállítjuk a kutatást. A beérkezett válaszok után pedig nem kell fizetned. 

Hogyan szerezheted meg a dolgozói elégedettségmérést?

  • Töltsd ki az űrlapot az oldal alján!
  • Figyeld az e-mailjeidet, mert azonnal felveszem veled a kapcsolatot és egyeztetünk a részletekről.
  • A személyreszabott kérdőív linkjét elküldöd a kollégáidnak, akik megadott határidőn belül tölthetik ki a kérdőívet.
  • A kutatás lezárásával a résztvevők száma alapján kiállítom a számlát.
  • Ezt követően utald át az összeget a számlán megadott bankszámlaszámunkra.
  • Amint beérkezik a számlánkra a pénz, megkapod az adatokat és az elkészült elemzéseket, javaslatokat.

Szóval mire vársz? Rendeld meg most a dolgozói elégedettségmérést és válj még jobb munkahellyé!

Megrendelő űrlap
Marketing:

A megrendelésed fizetési kötelezettséggel járó, elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, melyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik. Ennek értelmében az elektronikus úton leadott megrendelések esetén a megrendelő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, mely elállási jogot mi 30 napon keresztül biztosítunk számodra. Elállási szándékodat a megrendeléstől számított 30 napon belül e-mailben jelezheted az hello@brandma.hu címen vagy bármelyik, a honlapon feltüntetett elérhetőségen. A szerződést a megrendelő űrlap kitöltésével és az “Jelentkezem a tanfolyamra!” gombra kattintással Kovács Kata EV-vel (2120 Dunkeszi, Szilágyi u. 11.) kötöd.